12 dolog, amiből több kell 2017-ben

12 dolog, amiből több kell 2017-ben

12 dolog, amiből több kell 2017-ben

Vannak olyan dolgok, amikből biztos, hogy vissza kell vennünk az új évben, de olyanok is, amikből egyszerűen többet kell beiktatnunk, hogy egészségesebbek, vidámabbak lehessünk 2017-ben.

És itt nem nagy kalandokra kell gondolni –  a legtöbb pofonegyszerű, és szinte nem is kerül semmibe, ám ha beépítjük a mindennapokba, az előzőnél biztosan jobbá, derűsebbé tehetjük vele az új évet.

1. Mozgás
Több mozgás – egészségesebb test, boldogabb lélek. Több séta, vagy csak a lépcső gyakoribb választása a lift helyett, ébredés után a reggeli jóga vagy nyújtás, vagy épp a kedvenc mozgásformád többszöri gyakorlása  garantáltan több örömöt is okoz majd!

2. Zöld tea
Relaxálj rendszeresen, de azért amikor szükség van az éberségre, zöld teával élénkítsd magad! Biztosítja a szükséges energiát, emellett számos  vitamint, ásványi sót és antioxidánst tartalmaz. Teákról és napszakokról találsz egy jó kis összefoglalót ITT. 

3. Kedvesség
Ebből mindannyiunknak szükségünk van egy kicsit többre… Ha valaki rosszindulattal, negatívan közelít, oldd fel mindezt kedvességgel! Mindegy, hogy a másik hogy viselkedik, és bár azon nem tudsz változtatni, te tudod kontrollálni a saját reakciódat. Minél kedvesebb vagy, annál jobban fogod érezni magad. 

kép: tiny buddha
kép: tiny buddha

 

4. Táncos edzések
A tánc a legrosszabb hangulaton is képes segíteni. Keress egy olyan edzést, mozgásórát, ami közben egy buliban érzed magad, nem baj, ha soha nem jártál még ilyenen azelőtt, vagy nincs “ritmusérzéked”.

5. Éneklés a zuhany alatt
Használd azt a zuhanyrózsát – sikíts bele! Biztos, hogy feldobja a hangulatodat, és elűzi az átmeneti depressziót is.

6. Meditáció
Találj rá alkalmat, hogy kiürítsd a fejed és rendezd a gondolataidat- lehetőleg minden nap. Kezdheted egészen egyszerű, otthoni gyakorlatokkal, vagy az okostelefonod is segítségül hívhatod. 

kép: youthfulhabits.com
kép: youthfulhabits.com

 

7. Víz
Tartsd hidratáltan a szervezeted, a fejfájást meg távol 🙂 Több víz fogyasztásával kordában tarthatod a súlyod is, a bőröd pedig szebb, ragyogóbb lesz, sőt, még az edzéseken is jobban fogsz teljesíteni.

8. Illóolaj párologtatás
Nyugalmat teremthetsz magad körül illóolaj párologtatásával is. Számtalan olaj közül választhatsz,  attól függően, milyen hatást szeretnél vele elérni, a nyugtató hatásúakon túl vannak pl. gyógyító hatású olajok is. Bármelyiket is használd, egész különleges atmoszférát tudsz otthon varázsolni velük. 

9. Alvás
Néhány kutatás szerint a megfelelő alvásmennyiség az egyik kulcsa pl. a fogyásnak, de emellett a jobban funkcionáló testé, és ki hinné, de a boldogságé is. 2017-ben tervezz többet belőle, törekedj legalább 7-8 órás intervallumokra naponta. Nehezen alszol el? Korábban adtam ászana tippet a könnyebb elalváshoz, ha kíváncsi vagy, melyik ez, katt IDE.

kép: entrepreneur.com
kép: entrepreneur.com

 

10. Zöldségek
Nem kell feltétlenül vegánnak lenned ahhoz, hogy több zöldséget vigyél be az étrendedbe! Igazi ételek, valódi, természetes vitaminok… és számtalan jótékony hatás! Bármi is legyen a célod, leadni pár kilót vagy egyszerűen csak egészségesebben élni – a zöldségfélék veled vannak! Remek kis zöldséges smoothie receptekért katt IDE.

11. Szabadban eltöltött idő
Pár szabadban eltöltött óra csodás hatással bír a hangulatodra – és az egészségedre is, a D-vitamin szintedről nem is beszélve. Próbálj ki valami új, odakint is végezhető mozgásformát, vagy egyszerűen csak sétálj többet a természetben!

12. Hála
Tudományosan bizonyított tény, hogy a hála gyakorlása az egészségre is pozitívan hat. Emlékeztesd magad minden nap, hogy miért vagy hálás: egészen apró dolgokat is számba vehetsz, és hidd el, mindannyiszor örömmel tölt majd el a felismerés.

kép: brainbalancecenters.com
kép: brainbalancecenters.com
 
inspiráció: innen
kiemelt kép: Wall Street International

 

Olvasnál még? 

Ha tetszett a cikk, kövess a facebookon is, ahol akár naponta találkozhatunk, olvasni-, nézni-nézegetni-, hallgatnivalót gyűjtök össze nemcsak jógáról, hanem mozgásról, egészségről, külső-belső szépségről – csak természetesen!

https://www.facebook.com/jogaegyszeruen

Facebook Comments Box