Jógatáborozz otthon!

Jógatáborozz otthon!

Jógatáborozz otthon!

Elutaznál valahová kikapcsolódni, feltöltődni, jógázni, meditálni, de nincs lehetőséged? Van viszont néhány szabad estéd, és hajlandó vagy legalább egyszer kicsit korábban  kelni?

Akkor olvass tovább:  alternatív megoldásként kipróbálhatod az otthoni jógatábort – a programot így saját ízlésedre és szabadidődre szabhatod. A kivitelezéshez ajánlok 4 tippet, ha beütemezed egymást követő napokra, az máris olyan, mint egy hosszú hétvége! Ha kreatívabb vagy, saját ötletekkel is felturbózhatod, a lényeg, hogy minden nap szánj a jógára (és persze magadra) legalább egy órát!

1.napi tipp

Kelj korán! A nap mostanában fél 5 körül jön fel, ha igazi napüdvözlő gyakorlásra vágysz, így igazítsd az ébresztőórádat. Vidd ki a matracod az udvarra vagy teraszra, ha nincs ilyesmid, akkor csak tárd ki az ablakot, és a nap első sugarainak megvilágításában végezz napüdvözleteket! Ha elfáradtál, kényelmes ülőhelyzetben csendesedj el, figyelj egy kicsit befelé, hangolódj rá az előtted álló napra! Ugye, milyen stílusosan és lendületesen indítottad a saját jógatáborodat?

2. napi tipp

Eddig csak tradicionális zenét hallgattál jógázás közben? Vagy csak csendben gyakoroltál? Próbálj ki valami újat! A délutáni vagy esti gyakorláshoz izzítsd be a kedvenc számodat, legyen az akár gengszter rap vagy romantikus ballada, és indulhat a szokásos sorozat! Figyelj, hogy a mozdulataid maradjanak lassúak, megfontoltak, a pózok stabilak. Ha a zene vinne is, tartsd a figyelmed magadon, maradj “belül”. Figyeld meg, milyen érzeteket vált ki ez az újfajta hang-mozgás-légzés kombináció.

3. napi tipp

Vond be a párodat/barátodat/barátnődet! A partnereddel elmélyíthetitek a kapcsolatotokat, ha kipróbáltok néhány páros ászanát, ehhez tippeket itt találsz. Szingli vagy? Hívd át a barátnődet matracostul, a páros ászanák gyakorlását kombinálhatjátok az előző napi tippel, egymás kedvenc zenéivel, garantáltan jó móka lesz! Ha senki mozgósítható nincs a közelben, egy házikedvenc is megteszi 🙂 , emlékszél még a DOGA-ra?

4. napi tipp

Készíts valami egészséges nassolnivalót, vagy jól behűtött smoothiet, és a gyakorlás után jutalmazd meg vele magad – úgyhogy gyakorolj egy kicsit többet a szokásosnál, vagy kezdj el készülni egy olyan ászanára, amit már régóta szeretnél tökéletesíteni! A matracról lelépve így elégedetten fogyaszthatod el a jól megérdemelt csemegét, süti ötletért ide, smoothie receptekért pedig ide kattints.

Kedvet kaptál az otthoni jógatáborhoz? Kövess instagramon is, posztolj képeket a sajátodról (akár egy szép ászanáról, a napfelkeltéről, az egészséges nasidról) és használd a #jogataborotthon hashtaget, hogy lássuk egymás szuper képeit!

Matracra fel!

 Instán itt találsz meg: 

https://www.instagram.com/yogapopblog/

Ha viszont utaznál, és a mesés helyszínekre való eljutásnak nincsenek korlátai, innen inspirálódhatsz!

kiemelt kép: freepik.com

om-symbol

Olvasnál még? 

Ha tetszett a poszt, kövess a facebookon isahol akár naponta találkozhatunk, olvasni-, nézni-nézegetni-, hallgatnivalót gyűjtök össze nemcsak jógáról, hanem mozgásról, egészségről, külső-belső szépségről – csak természetesen!

www.facebook.com/yogapopblog

Vagy csatlakozz a zárt jógás facebook csoportomhoz itt, hogy elsőként értesülhess jógás eseményekről: 

csajos jóga-jógás csajok

Facebook Comments Box